Wednesday, February 16, 2011

15 perkara yang korang tak tahu pasal aku.. >.<"



1. ALWAYS ade sapu tangan.. Haha.. Dari kecik aku memang tak boleh jauh dari sapu tangan.. Mesti mahu ade jek sapu tangan tu.. Kalau sapu tangan tak ade.. Macam tak boleh hidup lar kata.. (yelar bnyk orang ske isap jari lar.. peluk bantal busuk lar ape kan.. so macam kes aku.. aku tak boleh kalau tak ade sapu tangan.. mesti mahu ade haa) ehee..

2. TAK PERNAH pergi karaoke.. Haha percaya tak? Umur dah 20 tahun tak pernah pergi karaoke.. Adoi.. Bila orang crita pasal tempat karaoke ni.. Aku jadi blurr.. Aku tak dapat bayangkan macam mana tempat karaoke yang dimaksudkan sbenar nyerr..

3. Aku makan nasi lemak TANPA sambal.. Aku lebih rela makan nasi lemak kosong dari makan sambal orang buat.. Aku hanya makan sambal nasi lemak mak aku buat jek.. Aku tak tahu kenapa pelik sangat perangai aku ni.. Ngade2 ea? >.<" tak silap dulu aku pernah makan sambal orang laen buat tapi rase sambal tu sangat pelik.. sebab tu aku takut nak rasa lagi.. fobia..

4. SUKA rambut pendek.. Lebih senang berimej rambut pendek.. lebih ringan.. Kepala macam tak berat.. Pernah lar dulu nak try rambut panjang.. sekali mengalami masalah keguguran yg amat2 teruk.. hampir botak kot.. pehhh.. hodoh.. so start dri tu.. aku rambut pendek.. aku lebih senang bawak rambut pendek.. aku macam rase rambut panjang ni merimaskan.. >.<" (tp kkdg jealous u tgk org rambut panjang sampai ke pinggang) wow!! haha..

5. Sangat CINTA kan ikan.. Kat rumah ade bela ikan emas.. Aku ade bercadang nanti bler dah ade kerjaya.. aku nak beli aquarium besar nak letak kat umah.. So ikan2 tu bebas berenang.. Tenang lar aku tengok ikan2 tu berenang.. Tak kire lar ikan hidup ke.. Ikan yg mak aku dah siang ke.. tengok ikan macam suke.. hahha.. Game ikan kat facebook pun aku jd ske.. truk2... haha..

6. Lebih suke bercerita masalah dengan kawan lelaki daripada perempuan.. Perempuan macam leceh sikit lar.. ^_^

7. sangat SUSAH marah depan orang.. Marah selalu kat rumah.. Nak maki2 semua kat rumah.. hahah.. Semua lepas kat rumah.. tu bila orang tengok.. "shera kau ni boleh relax lagi ea" ahaaa.. kau tak tahu kat umah aku macam mane.. Macam singa lapar cari mangse.. hahahahah..

8. MUDAH nangis bler marah.. Bler dah marah akan nangis skali.. Automatik gtu.. Ape org cakap? hati tisu? ehee.. lebey kurang lar...

9. Selalu nyer FIRST reaksi org yg pertama tgk aku ni dieorang akan cakap aku sombong.. Muka sombong.. Tapi bler dah kenal.. Sangat2 kelakar.. Boleh masuk raja lawak.. lawak sangat ke aku ni? tah lar.. Haha..

10. Aku orang melayu tapi tak suka sambal belacan.. Aku tak makan sambal belacan.. Aku memang tak suka nak buat macam mana?? hahah..

11. MINAT dengan setem.. Sangat suka dengan setem.. Tapi tak ada orang sokong sangat lar.. Yelar.. Mane ade orang minat setem lagi.. Minat kumpul setem dari ayah kot.. Dulu ayah simpan setem so sekarang anak die pulak yang minat kumpul setem.. Kalau surat sampai.. mesti dah berlubang surat tu.. Aku dah gunting amek setem uh.. Haha.. 

12. Aku tak suke perkara berkaitan dengan nombor.. Sebab tu aku benci dengan MATHEMATICS.. >.<"

13. SANGAT SUKA dengan rantai.. Bukan rantai basikal or moto ok.. Aku suka rantai berbanding dengan aksesori laen..

14. GILER dengan warna itam.. Kalau boleh semua benda aku nak warna itam.. Baju kat almari tu hampir semua warna itam.. Mak aku pun naek pening.. Ye lar aku kan chubby.. Warna itam je bg aku keyakinan..

15. Aku \SUKA yang "glow in the dark" kat almari aku tu.. aku letak benda glow2 ni.. biler malam tutup lampu.. alahai.. Cantik nyerr...

p/s: Setakat ni.. aku rase.. ni je kot.. aku rase tak ade lg bnde yg pelik2 aku wat.. hahah..

─═●♦⊙●▽●ŞΉaΉξЯaĤ●⊙♦●═─