Saturday, September 17, 2011

Day 3 - Benda yang selalu anda buat sebelum tidur..

Hari ni cabaran ke tiga.. Ingat kan nak buat esok pagi.. Tapi tadi tengok cabaran ni cerita pasal tido.. Baek lar dipost sekarang kan.. Ye tak? ^_^



Pertama sekali mesti lah gosok gigi.. Tapi kenkadang tak gosok pon.. Maen kumur2 je.. Hahaha..

Pastu..

Shera akan cuci muka.. Cuci muka dulu.. Cuci kaki.. Rasa macam best gila tido kalau dah cuci muka.. ^_^ Lepas tu pakai toner.. Malam2 pun pakai toner.. >.<" Biar.. Hahaha.. Kalau macam nak manja manja lagi.. Shera akan amek ais.. Amek ais tu letak kat muka.. Lumur lar ais tu kat kawasan muka.. Serius best.. Shera baca kat buku.. Sambil2 lumur tu baca lar selawat.. ^_^

Lepas dah buat semua ni.. Shera kena pusing2 kan rambut pakai tangan.. Macam main2 ngan rambut tu.. Alah.. Senang kata.. Gentel2 rambut dulu.. Baru boleh tido.. Habit ea orang kata? Tabiat.. >.<"

Sebenar nyer yang paling penting doa.. Doa nak tidur tu.. Tapi selalu sangat lupe.. Hehe.. Ampun..
.

10 comments :

Asrul Rae X said...

nak tido pun susah. orang laki kalau jumpa banatal terus tertidur.

simple.

Asrul Rae X said...

nak tido pun susah. orang laki kalau jumpa banatal terus tertidur.

simple.

cik najihah said...

samelah dengan fara :)

cik najihah said...

samelah dengan fara :)

Ly_Tulip said...

owh, jaga muka ea??? memang slalo orang akan wat cmtu kan sebelom tido??? ;)

Asyikin said...

tidur pakai toner sumpah selesa :)

emy|farid said...

kalau pmpuan mmg gni ye tak shera? kang x lawa2 bakal laki komplen, hekhek

Shaherah said...

@Asyikin uishhhh.. memang slesa..

Shaherah said...

@emy|farid memang gtu.. haha..

ArulchelseA said...

sblum tido kena dngar lagu shahir dulu..kih kih kih