Thursday, September 8, 2011

Spontaneous Thursday #5

"Kita sering mengimbas kembali kenangan lalu tetapi jarang sekali berusaha untuk mengejar impian hari esok.."

Ye tak ye jugak kan.. >.<"
.

14 comments :

[k]o{q}i[n] said...

hurmmm...wondering

SimplySeoul said...

Kadang2 kenangan lau lah yang buat kita lagi kuat untuk mengejar impian.

Shaherah said...

@SimplySeoul
betul jugak.. tp jarang kan orang yg pikir..

KAMIHIDUP said...

ye tak ye jugak kan, HAHA. :)

Santri T.P.I.N.I said...

dulu, kini dan selamanya...

ada sedikit hadiah untuk yg rajin jenguk ke blog saya :

http://www.4shared.com/file/08_I9FA1/T_LAHIR.html

Freaky said...

ada betulnya. asyik tengok yg lepas je. yg hadapan x nak merancang =-=

Shaherah said...

@Freaky kan.. tu lar..

ArulchelseA said...

kenangan utk di kenang..tp beruseha jugak ni utk ari esk..

Umie Artoqiemie said...

a’ah..
betul3..

Ezad Skytech said...

kalau selalu asyik terfikir kan masa lalu..macam mana dengan masa hadapan kan..

ShErA said...

yang lepas mahupun masa depan kena seimbang... tapi, betul kita lebih banyak memikirkan perkara yang sudah berlalu...

iMBobo said...

betul tu, kita kena selalu pandang kedepan :)

sergeant keroro said...

kadang terlalu asyik dengan kenangan lalu, buat kita lupa dengan masa depan yang masih ada :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

alamak... rase cam batang idung aku kena kepit la.. hehehe